عقیق

من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۵:۴۴ ب.ظ

دشوار ترین لحظات یک معلم

در تجربه معلمی مختصرم چند چیز را از همه دشوار تر یافتم؛

سری به صفحه درس مدرسه بزنید



نوشته شده توسط احسان متین رزم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
عقیق
گاهی فکر می کنم.
گاه گاهی فکر می کنم که چه کم فکر می کنم.
و هر از چند گاهی فکر می کنم که چه خوب است کم فکر می کنم.

آخرین مطالب


دشوار ترین لحظات یک معلم

شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۵:۴۴ ب.ظ

در تجربه معلمی مختصرم چند چیز را از همه دشوار تر یافتم؛

سری به صفحه درس مدرسه بزنید

۹۰/۱۲/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان متین رزم

نظرات  (۵)

 آخه تخصص من نیست که نظر بدم ...
ماشالا متخصص زیاده :))
پاسخ:
اختیار دارید
شما استاد مایید
 انشاء الله همیشه موفق باشی اخوی ...
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرت
اما نظرت ؟
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۶:۳۸ سعید صدرائیان
 سلام
خوب لازم به گفتن نیست که من به همه ی موارد تقریبا مبتلایم
ولی مورد ششم برام خیلی سخته خیلی خیلی
همیشه تصور مواجهه این لحظه ی خودم با خدا آزارم می ده
خیــــــــــــــــــــــــلی
پاسخ:
سلام برادر
ممنونم
:)
البته باید نظر بچه ها رو هم پرسید در این خصوص
:)
سلام
گاهی ناگزیر چند تاش با هم اتفاق میفته... و این خیلی سخته...
جز یکی دو مورد خاص که دقیقا مربوط میشه به عواطف خاص و فردی تون...
تقریبا با بقیه موارد گاها مواجه شدم...
انشاءالله در راه مقدس معلمی موید باشید.

پاسخ:
البته شما خوب استاد فنید
اما من فکر می کردم اونهایی که مربوط به شخصیت خودمه ننویسم
و بیشتر عمومی تر ها را یادداشت کنم
البته پیامهایی را برای برخی از بچه ها ارسال کردم
که امیدوارم دریافت کنند

به هر حال راه نمایی های شما راه گشاست.
ممنونم


 من به مختصرت گرفتارم :)
پاسخ:
عیبی نداره
گرفتاریشم مختصره
رفع می شه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی