عقیق

من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۳۵ ب.ظ

گهواره همواره ام آرزوست

آقا ببخشید
خودتون فرموده اید که «بین الاحباب تُسقط الآداب»

مرا جای خودم بگذار، خودت را جای گهواره
به آغوشی تسلی بخش، کنارم باش همواره



گهواره


نوشته شده توسط احسان متین رزم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
عقیق
گاهی فکر می کنم.
گاه گاهی فکر می کنم که چه کم فکر می کنم.
و هر از چند گاهی فکر می کنم که چه خوب است کم فکر می کنم.

آخرین مطالب


گهواره همواره ام آرزوست

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۳۵ ب.ظ
آقا ببخشید
خودتون فرموده اید که «بین الاحباب تُسقط الآداب»

مرا جای خودم بگذار، خودت را جای گهواره
به آغوشی تسلی بخش، کنارم باش همواره



گهواره
۹۱/۰۱/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان متین رزم

نظرات  (۷)

۱۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۰۹ خاک باران خورده
 فقط میگم : یا ایها العزیــــــــــــــــز
 به آغوشی تسلی بخش...

دل تنگ تر از همیشه می شوم وقتی عکس ثابت روی دیوار خانه را نگاه می کنم. یک عالمه جمعیت... ولی من می دانم به من نگاه می کند...

 این روایت رو قبلاً شنیده بودم.

ولی یکم برام سوال ایجاد شده بود

از بین رفتنِ آداب به معنی حذف ادب که نیست؟!

ببخشید که زیر پستتون همچین سوالی کردم!

التماس دعا

سلام

منظور از آداب در این روایت چیه؟

پاسخ:
سلام علیکم
گمان می کنم منظور از آداب در این روایت تکلفات رایج است و این عبارت اشاره دارد به اینکه
در میان دوستان حبی، آداب وترتیبات جایگاهی ندارد.
البته من این روایت را وام کرفته ام برای ارتباط با معصوم. چون ارتباط با معصوم آداب خاص خودش را
دارد.
به هر حال ممنونم از حضورتون
خوش آمدید
 حکایت عجیبی دارد دلم با حرمش ...
با خودش ...
و این دل تنگ ...

امام رئوفم ...
پاسخ:
و حقیقت آن است که با امامت زندگی کنی
نه او راه گاه گرفتاری و کدورت فقط فریاد بزنی ...
امام را رئوف دل را به مهربانی می نوازد و دوری اش دل را بی قرار می کند ....
سلام
خیلی خوشم میاد از معنی این جمله :
"بین الاحباب تُسقط الآداب"

پاسخ:
سلام علیکم
خیلی خوش آمدید
اصولا آدم ها پر توقع با این عبارت خیلی مشکل دارند
و خوشبختانه گویا شما از این دسته نیستید.
من کشته دینی ام که چنینم راه می نماید ...
۳۰ فروردين ۹۱ ، ۰۰:۱۰ خاک باران خورده
 هر بار میرم بیشتر عاشق میشم
پاسخ:
پس بیشتر برو برادر ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی