عقیق

من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۱۲ ب.ظ

حال و روز زمان

بی تو چندی است که در کار زمین حیرانم      

مانده ام، بی تو چرا باغچه مان گل دارد


شاید این باغچه ده قرن به استقبالت                         

فرش گسترده و در دست گلایل دارد



این آخرین  تصاویر از حال و روز روزگار است در دوره فراق و غیبت




نوشته شده توسط احسان متین رزم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
عقیق
گاهی فکر می کنم.
گاه گاهی فکر می کنم که چه کم فکر می کنم.
و هر از چند گاهی فکر می کنم که چه خوب است کم فکر می کنم.

آخرین مطالب


حال و روز زمان

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۱۲ ب.ظ

بی تو چندی است که در کار زمین حیرانم      

مانده ام، بی تو چرا باغچه مان گل دارد


شاید این باغچه ده قرن به استقبالت                         

فرش گسترده و در دست گلایل دارد



این آخرین  تصاویر از حال و روز روزگار است در دوره فراق و غیبت


۹۰/۱۲/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان متین رزم

نظرات  (۵)

 بی تو چرا باغچه مان گل دارد!!
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

سلام
عیدتون مبارک...
پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم
خدا دعای خودش و فرشتگانش را در حق محمد و آل محمد مستجاب فرماید. به زودی ان شا, الله

ممنونم
خوش آمدید
 یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت...
یک قدم مانده زمین شوق تکامل دارد

چشم انتظار آن یگانه بهار خواهیم ماند.
و عجل اللهم فی فرج مولانا صاحب الزمان.
پاسخ:
ممنونم از حضورتان و مشتاق نقدهاتان

به قول فوتبالی ها دیگه به نظر میاد اوت آخره عالمه

خدا در فتنه های اخرالزمان کمکمان کند.
خیلی خوش آمدید
باز هم تشکر می کنم
 
مے آیــے و‌

پرانتزهایمان را

از‌ (عج) به (ع) . . .

خلاصه میکنے

و‌ (ع) مخفف "عزیز" خواهد بود...
پاسخ:
ممنونم

الان کی از رو کی تقلب کرده دقیقا ؟
:)

خوش امدید

 من اگر بودم اینطور می نوشتم
مهدی (لک)
لبیک ...

یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت

یک قدم مانده، زمین شوق تکامل دارد . . .

اللهم عجل لولیک الفرج



پاسخ:
ممنونم از حضورتون

صبح نزدیک است و نمازهایمان را اگر نخوانده ایم دیگر قضا خواهند شد ....
یک قدم مانده به طلوع کامل خورشید
و من چقدر دوست دارم آن صحنه ای را که ماه و خورشید را با هم در آسمان می بینم
(عجب پستی میشه !!)

خیلی خوش آمدید
۲۹ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۴۴ خاک باران خورده
یک نفر مانده از این قوم که برمی گردد !
پاسخ:
ممنونم برادر

خیلی خوش اومدی

حقشه اینجا شعرش حمید رضا برقعی رو کامل بزارم :

جمعه ها طبع من احساس تغزل دارد
ناخودآگاه به سمت تو تمایل دارد

بی تو چندیست که در کار زمین حیرانم
مانده ام بی تو چرا باغچه ام گل دارد

شاید این باغچه ده قرن به استقبالت
فرش گسترده و در دست گلایل دارد

تا به کی یکسره یکریز نباشی شب و روز
ماه مخفی شدنش نیز تعادل دارد

کودکی فال فروش است و به عشقت هر روز
می خرم از پسرک هر چه تفال دارد

یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت
یک قدم مانده زمین شوق تکامل دارد

هیچ سنگی نشود سنگ صبورت ، تنها
تکیه بر کعبه بزن ، کعبه تحمل دارد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی