عقیق

من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۰۲ ب.ظ

االهم ارزقنا موجاً

هر چقدر هم صخره باشی
هر چقدر هم زلال باشه
اما اب راکد می پوسوندت
از بینت می بره

اللهم ارزقنا موجاً ...


موچ زندگی



نوشته شده توسط احسان متین رزم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
عقیق
گاهی فکر می کنم.
گاه گاهی فکر می کنم که چه کم فکر می کنم.
و هر از چند گاهی فکر می کنم که چه خوب است کم فکر می کنم.

آخرین مطالب


االهم ارزقنا موجاً

سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۰۲ ب.ظ

هر چقدر هم صخره باشی
هر چقدر هم زلال باشه
اما اب راکد می پوسوندت
از بینت می بره

اللهم ارزقنا موجاً ...


موچ زندگی

۹۰/۱۲/۲۳ موافقین ۳ مخالفین ۰
احسان متین رزم

نظرات  (۸)

ممنون داداش من :) 
پاسخ:
خواهش می کنم
ممنون بابت چی ؟

 راکد زلال نمی مونه
کم کم کدر میشه
هرچند
زمانی که زلال هم هست
باز هم
می پوسونه..
پاسخ:
ولی موج هر جا باشه برای آدم های زنده زندگیه !!
حرکته ، خروشه
اللهم ارزقنا موجاً

ممنونم از حضورتون خیلی خوش اومدین :)
 سلام و خسته نباشید 
وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید(مخصوصا این جمله بسیار زیبا بود من برای صبرتون یه یا علی می خوام) موفق و پیروز و باشید
پاسخ:
متشکرم
نظر لطفتونه
این جمله هم دیالوگ مربوط به آژانس شیشه ای است و ربطی به من ندارد :)
به هر حال من به نقد مشتاق ترم تا به تمجید

به هر حال از حضورتون بسیار ممنونم

دارم به این فکر می کنم که موج خوب و بد هم داریم؟
خاصیت آب ئه
به قول شما می گین راکدباشه پوسیدن همراهشه
اما مواج هم باشه فرسایش همراهشه
نمی دونم به چی می خوام برسم٬ گیجم اما خب اگه موج خوب باشه فرسایش رو به پوسیدن ترجیح می دم. ذره ذره فنا شدن در مسیر "خوبی" ها
پاسخ:
سلام علیکم
احسنت
سلام تحلیل رفتن از موج ها و سلام بر گرد پیری و مرگ بر پوسیدن !!

 اللهم الرزقنا موجی که از بین نرود و  مرا تا ته دنیا ببرد... تا پیش خدا
پاسخ:
اللهم ارزقنا موجی که از زمین رهایم کند و غوطه ورم کند بسوی قلب دریا


سلام خوش آمدید و ممنون از حضورتان

۲۵ اسفند ۹۰ ، ۱۳:۵۰ سعید صدرائیان
 سلام
ترجیح می دم اگر بخوام بپوسم هم در دریا بپوسم و نه در مرداب
البته چه بهتر که نپوسید
ولی برای جزئی از دریا شدن، باید در دریا حل شد
این هم یه جور نگاهه خو :))
پاسخ:
سلام
اینم یه جور نگاهه
دریا آدم رو نمی پوسونه حل می کنه تو خودش

ممنونم برادر

الهی آمین به جا بود
پاسخ:
سلام علیکم
خیلی خوش آمدید

نقد شما که پیشکسوت این حوزه اید برای بسیار خوش تر است
و البته دعایتان

ممنون
 موجــــــا
پاسخ:

بدون تو چو مردابی بدون ساحل هستم من

ممنونم از حضورتون
خوش آمدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی