عقیق

من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۳۴ ب.ظ

حضرت خورشید و ماه

هر چه این طرف و آنطرف را نگاه می کنم می بینم که بوی صبح عالم را گرفته است.

 نمازهایمان را اگر هنوز نخوانده ایم دیگر قضا خواهند شد.

 دیگر چیزی به طلوع کامل خورشید نمانده است

 و چقدر زیباست تصویر ماه و خورشید در کنار هم ...

 ماهی که اینقدر پر نور است که حتی پس از ظهور خورشید هم زائل نمی شود

 ماهی که نفیش، نفی نور خورشید است و امروز دوشادوش خورشید می درخشد و نور خورشید را تجلی می بخشد در شبستان عالم.

 عجب بین الطلوعینی است

 و بیچاره مردمی که بین الطلوعین را درنیابند ...




نوشته شده توسط احسان متین رزم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
عقیق
گاهی فکر می کنم.
گاه گاهی فکر می کنم که چه کم فکر می کنم.
و هر از چند گاهی فکر می کنم که چه خوب است کم فکر می کنم.

آخرین مطالب


حضرت خورشید و ماه

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۳۴ ب.ظ

هر چه این طرف و آنطرف را نگاه می کنم می بینم که بوی صبح عالم را گرفته است.

 نمازهایمان را اگر هنوز نخوانده ایم دیگر قضا خواهند شد.

 دیگر چیزی به طلوع کامل خورشید نمانده است

 و چقدر زیباست تصویر ماه و خورشید در کنار هم ...

 ماهی که اینقدر پر نور است که حتی پس از ظهور خورشید هم زائل نمی شود

 ماهی که نفیش، نفی نور خورشید است و امروز دوشادوش خورشید می درخشد و نور خورشید را تجلی می بخشد در شبستان عالم.

 عجب بین الطلوعینی است

 و بیچاره مردمی که بین الطلوعین را درنیابند ...


۹۱/۰۱/۰۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
احسان متین رزم

نظرات  (۸)

 میگن بین الطلوعین همیشه خبرای خوبیه... همیشه اتفاقای خوب...
میگن تو همین وقت مبارک روزی می دن.. هر کی هم که خواب باشه... همون خواب روزیشه... خواب که باشی چیزی هم روزیت نمیشه... خواب که باشی غافلی... خواب که باشی ...

: چقدر این روزها خوابم...

پاسخ:
سلام علیکم
بدترین چیز اینه که اگر خواب باشی  طلوع خورشید رو نمی بینی
ممکن است در سه تیغ آفتاب چشمت تاب نیاورد ...

خیلی خوش امدید
ممنونم
 سلام علیکم
چه عکس جالبی بود  تا حالا ندیده بودم اول که دیدم فکر کردم فوتوشاپه:) بعد متن متوجه شدم...

عیدتون مبارک
التماس دعا
یاعلی ع
پاسخ:
سلام
خیلی خوش آمدید
فوتوشاپم باشه مفهوم رو می رسونه :)
 تمام دلخوشیم این است که دل سپرده ی ماهم که نور ماه منعکس کننده ی خورشید است ،
امید که همراه با ماه چشم بدوزیم به خورشید ...

"یا علی"
پاسخ:
سلام
برخی تا دعا می کنند که خدایا تا ظهور خورشید ماه رو نگهدار
اما بخ نظر من این بی معرفتیه
اصلش با هم بودنه
ان شا الله
ممنونم
خوش اومدین :)
 سلام
خدا کنه تو خواب غفلت نمونیم... تو صف اونایی که عصر عاشورا انگشت حسرت به دهان به سپاه حضرت عشق رسیدند...
پاسخ:
علیکم السلام
خیلی خوش اومدین

طرماح بن عدی داستان خوندنیی داره تو این زمینه


۰۵ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۰۸ علی ملکی - قطعه شهدا
 سلام سال نو مبارک
ان شا الله سال ظهور آقا باشد

 عجب بین الطلوعینی است .....
وبیچاره کسانی که قافلند .... قافل ....وخود را هم درنیابند ، چه رسد به بین الطلوعین!!!!

صدمبارک به تو آن عیدکه فردا باشد
نـوروز نـوید وصـل دلـها بـاشـد

امـیـد که با فضل خداوند جـلـیّ
سـال فـرج مـهـدی زهـرا باشـد


اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام برادر
ممنونم از حضورتان
اما نکاه کردن به خورشید که در حال بر آمدن است و نگاه کردن به ماه
به نظر من غفلت را از بین می برد
 هر چه این طرف و آنطرف را نگاه می کنم می بینم که *بوی صبح* عالم را گرفته است...
.
.
.

و بیچاره مردمی که این بین الطلوعین را درنیابند...
پاسخ:
سلام علیکم
خوش آمدید

بی اختیار یاد این بیت افتادم ربطش رو هم نمی دانم:

بر اوج نیزه گرم طلوعی دوباره بود
او کهکشان روشن هفده ستاره بود

۰۵ فروردين ۹۱ ، ۱۵:۰۳ برایم دعا کن

فرخنده روز روزیست که بین الطلوعین اش را بیدار باشم.

برایم دعا کن تا روزهای فرخنده ای داشته باشم. 

پاسخ:
به ما گفته اند که خوبه هر روز بین الطلوعین را بیدار باشیم

شاید روز موعود برسد و خواب باشیم

سلام
خیلی خوش اومدین
رخ پیش از آفتاب مکن عاری از نقاب
ترسم نماز صبح جهانی قضا شود
پاسخ:
احسنت برادر محمد
سلام علیکم
 خیلی مربوط بود این بیت
ای کاش می دانستم و به پست اضافه اش می کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی