عقیق

من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۴۶ ب.ظ

دستگرمی

در مورد وبلاگ داشتن همیشه در تردید بوده ام.

فکر می کنم این قبیل محیط ها بیش از آنکه به اشتراک گذاری اندیشه و حس کمک کنند می توانند به سانسور و خود خوری هم بیانجامند.

اما دل را به دریا زدم و آمدم تا ببینم چه می شود.


کمک کنید تا دل به دل هم بسپاریم و مشتاقانه بسویش حرکت کنیم.


من برای صبرتون یه یاعلی می خوام . همین !





نوشته شده توسط احسان متین رزم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
عقیق
گاهی فکر می کنم.
گاه گاهی فکر می کنم که چه کم فکر می کنم.
و هر از چند گاهی فکر می کنم که چه خوب است کم فکر می کنم.

آخرین مطالب


دستگرمی

شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۴۶ ب.ظ

در مورد وبلاگ داشتن همیشه در تردید بوده ام.

فکر می کنم این قبیل محیط ها بیش از آنکه به اشتراک گذاری اندیشه و حس کمک کنند می توانند به سانسور و خود خوری هم بیانجامند.

اما دل را به دریا زدم و آمدم تا ببینم چه می شود.


کمک کنید تا دل به دل هم بسپاریم و مشتاقانه بسویش حرکت کنیم.


من برای صبرتون یه یاعلی می خوام . همین !



۹۰/۱۱/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان متین رزم

نظرات  (۱۲)

سلام استاد بزرگوار
خدا قوّت و دمتان گرم ...
میهمان تازه‌ی بیان هستم ... و به شدّت نیازمند نقد و نظر و راهنمایی‌تان ...
امیدوارم دوستان اینجایی، هوایم را داشته باشند تا مبادا از کوچ پشیمان شوم ...
آیا کار درستی کردم که از بلاگفا، مهمان اینجا شدم؟
چه کنم که دوستان بلاگفایی، از به روز کردنم مطلع شوند؟ غیر از گوگل ریدر البتّه!
ممنون می‌شوم اگر دست این نوپا را بگیرید ...
اجرتان با حضرت آفتاب
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
خوش اومدین
شکسته نفسی تون زیاده
هیچ وقت دوست نداشتم راه های جلب مشتری را در این فضا یاد بگیرم.
مهم نیست خودشون میان پیداتون می کنن
 عادتمه! عادت بدیه! : )
بی اجازه لینک وبلاگتون رو گذاشتم جلوی چشم!

پاسخ:

شما خیلی بزرگوارید

ببخشید که من تازه کارم و خیلی آداب و عادات وبلاگ نویسی رو نمی دونم

 

 سلام...
تبریک میگم...
خوش اومدین...:)
انشاالله قدم های بعدی رو محکم تر بردارین...
پاسخ:
سلام
سلامت باشید
خوش اومدین رو اصولا کسی میگه که هست و نفر جدید وارد میشه
شما کجا تشریف دارید ؟
متشکرم
مبارک باشه ان شاء الله...

وبلاگتون زیر سایه ی حق. 
پاسخ:
ممنونم
فرزند صالح گلی از گلهای بهشت است. :)

 سلام
من به جای تعریف، که خوب همه بلدند بکنن چند تا توصیه می‌کنم. البته به رسم جسارت!
اول این که الگوی کار وبلاگ رو مشخص کن: گاهنامه است یا هفتگی و به طور منظم آپ میشه.
دوم این که نوع مطالبت رو برای مخاطبت مشخص کن.
سوماً سعی کن مرزهای بین یک وبلاگ و یک سایت، و یا شبکه‌های اجتماعی حفظ بشه. و الا مثل من میشی!

نهایتاً این که راه حقیقت محض رو هم که بلدی ایشالا؟!
جمعه‌ها سری به ما هم بزن
منم هر وقت شما آپ کنی در اولین فرصت می‌رسم خدمتت
پاسخ:
سید عزیز
خیلی خوشحالم کردی
چشم همه سعیمو می کنم
اما این جمله امیر خانی تو داستان سیستان خیلی ذهنم رو آلوده کرده
"مومن تو هیچ چارچوبی نمی گنجه"

اما حرفت درسته.

تو دعا کن برامون همه چی حله

تبریک میگم.

زیباست

پاسخ:
ممنونم
زحمت کشید

سلام...
خوش آمدید...
در راه مقدس وبلاگ نویسی، موید باشید.
انشاءالله جز به حق ننویسید.
با افتخار به پیوند های وبلاگ این حقیر پیوستید.
پاسخ:
ممنونم خواهر
بزرگواری کردید
دعا کنید خدا عمرش بده در راه حق و حقیقت و به ما صبر و استقامت
بزرگواری کردید.
 حاجی صفحه اولت که فقط پست آخر رو نشون می ده که.
دنیای بلاگری دنیای خوبی هست.
شرط حیات و رشدش هم فقط و فقط مداومت و مقاومته .

پاسخ:
نه برادر 
الان من یه صفحه دارم و دو تا پست ناقابل
هنوز هم تعیین رو ننداختم دستگرمیه
دعا کنید مه مجبور نشم زود به عمرش پایان بدم
مبارکه داداش!

قالب وبلاگت از قالب وبلاگ بعضی ها خیلی خوشگل تره!

ایشالله مطالبش هم! 
پاسخ:
فقط قالب وبلاگم؟
فقط قالب وبلاگم؟

دوتا جمله مختلفه ها :)
:)

سلام کا

مبارک باشه 

پاسخ:
سلام کره
چکی چونی ؟
سلامت باشید
مبارکی از ان مولود این ماهه
ما که در حال دستگرمی هستیم هنوز

به هر حال قدم رنجه فرمودید
۱۹ بهمن ۹۰ ، ۱۹:۰۲ کاغذ و قلم
یا علی
مدتی که بگذرد٬ چشم وا می کنید و می بینید مثل یک رفیق می مونه انگار
حرف هایی که فقط شاید اینجا می شه زد

پاسخ:
شاید اون روز، روز مرگش باشه البته
ممنونم از حضورتون
۱۶ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۰۱ سعید صدرائیان
 سلام قولا من رب رحیم
یعنی ما همه شاهدیم که برای صبرمون یه یا علی می خواید؟؟
:)
خوش آمدید
سربلند و سر بزیر باشید
پاسخ:
مربوط به قصه بیان .ای آر و صبرمون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی